Obchodní podmínky

---

----

Prodávající:

  ---

Ivana Šukalová

IČO: 056 81 332

č.ú. FIO 2401131211/2010

SWIFT: FIOBCZPPXXX

IBAN: CZ4820100000002401131211

Sídlo: Křižanovice 3

538 21 Slatiňany

Nejsem plátce DPH.

---

---

e-mail: info@mydlarnasiva.cz

tel.: 608 725 368

---

Kupující:

Je každá osoba, která uskuteční objednávku v internetovém obchodě www.mydlarnasiva.cz

---

Registrace:

V našem obchodě máte možnost se zaregistrovat pomocí odkazu Přihlášení/Registrace v horní části stránky. Při dalších nákupech již nebudete muset vypisovat kontaktní údaje - stačí zadat jen jméno a heslo, které jste uvedli v registraci. Registrace je dobrovolná a nijak Vás nezavazuje k nákupu.

Registrace není povinná.

---

Bezpečnost a ochrana informací:

Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze k uskutečnění plnění smlouvy s kupujícím a marketingových akcí prodávajícího a nebudou jinak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě apod. s výjimkou situace související s distribucí či platebním stykem týkajícího se objednaného zboží (sdělení jména a adresy dodání).

Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti zákazníka odstranit z databáze.

---

Kupní smlouva:

Návrhem k uzavření kupní smlouvy je umístění nabízeného zboží prodávajícím na stránky, kupní smlouva vzniká odesláním objednávky kupujícím a přijetím objednávky prodávajícím. Toto přijetí prodávající neprodleně potvrdí kupujícímu informativním emailem na zadaný email, na vznik smlouvy však toto potvrzení nemá vliv. Přílohou tohoto potvrzení je aktuální znění OP a reklamačního řádu prodávajícího. Vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Pokud vznikne pro potřebu kupujícího překlad textu smlouvy, platí, že v případě sporu o výklad pojmů platí výklad smlouvy v českém jazyce.

---

---

Ceny:

Všechny ceny uvedené v internetovém obchodě jsou ceny aktuální a koncové.

K ceně připočítáváme poštovné a balné. Všechny ceny včetně akčních platí do odvolání nebo vyprodání zásob. Pokud máte zboží objednané, platí cena, za kterou jste objednali bez ohledu na změny.

---

Cena za dopravu  Vám bude připočítána k faktuře za zboží:

---

CZ:

Česká pošta - při platbě předem na účet:

Doporučená zásilka - objednávka   do  500,-Kč - poštovné   99,-Kč vč.DPH

Balík do ruky -             objednávka nad  500,-Kč - poštovné 119,-Kč vč.DPH

Balík do ruky -           objednávka nad 3000,-Kč - poštovné   ZDARMA

Zásilkovna s osobním vyzvednutím na pobočce - při platbě předem na účet:

- objednávka  do 1400, -Kč dopravné 85,-Kč

-objednávka  nad 1400,-Kč - 3000,-Kč dopravné 119,-Kč, max. 10kg.

Na dobírku bude připočteno 45,-Kč

Osobní odběr - ZDARMA

Při osobním převzetí po předchozí domluvě ve Slatiňanech na adrese prodávajícího zdarma.

---

SK:

Česká pošta - platba předem na účet

- objednávka   do  500,-Kč - poštovné   250,-Kč

- objednávka nad  500,-Kč - poštovné 450,-Kč

Zásilkovna s osobním vyzvednutím na pobočce - při platbě předem na účet:

- objednávka pouze do 5kg - 119,-Kč

---

Platební podmínky:

Kupující může objednané zboží uhradit třemi způsoby.

  1. Platbou na dobírku.

  2. Platbou předem převodem na účet.

  3. Platbou v hotovosti při osobním převzetí.

  4. Platbou platební kartou anebo okamžitým bankovní převodem pomocí platební brány ComGate.

Pro případ problémů s platební bránou anebo platbou nám napište, nebo se obraťte na podporu platební brány:

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové

E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

 

Online bankovní převod platební bránou:

Online bankovní převod je platba prostřednictvím internetového bankovnictví s okamžitým potvrzením úhrady. Bankovní platební tlačítka jsou často využívaná v Česku, na Slovensku a v Polsku. V těchto zemích proběhne 30 až 50 % plateb právě touto metodou.

Česko

Online bankovní převod je dostupný u České spořitelny, ČSOB, Komerční banky, Raiffeisen Bank, UniCredit Bank, mBank a Fio banky.

Slovensko

Online bankovní převod prostřednictvím internetového bankovnictví je k dispozici pro Slovenskou sporiteľňu, Tatra banku, VÚB Banku.

Proces platby

  1. Ze seznamu bank si zákazník vybere svou banku.

  2. Po výběru banky má zákazník možnost zaplatit platbu prostřednictvím QR kódu, nebo je přesměrován do internetového bankovnictví.

  3. Po kliknutí na „Zaplatit v internetovém bankovnictví“ je zákazník přesměrován do online bankovnictví vybrané banky. 

  4. Po přihlášení do online bankovnictví se mu zobrazí předvyplněný platební příkaz. V tomto příkazu nemá zákazník možnost měnit částku, variabilní symbol ani banku příjemce.

  5. Po zaplacení dojde k přesměrování zákazníka zpět do e-shopu.

Storno objednávky: Prodávající může objednávku stornovat buď na žádost nakupujícího, 

nebo pokud nebude uhrazena objednávka převodem na účet do 10 dnů od objednání.

---

Dodací podmínky:

Je-li všechno zboží uvedené v objednávce skladem, expedujeme Vaši objednávku do 2 pracovních dnů prostřednictvím České pošty.

V případě platby předem, převodem na účet, čekáme na připsání příslušné částky, než zboží odešleme.

V případě, že zboží nemáme skladem, budeme Vás o tom neprodleně informovat. Kupující je povinen při dodání zásilky zkontrolovat spolu s dopravcem její stav (počet balíků, neporušenost krabice apod.) a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutné neprodleně oznámit prodávajícímu. Pokud kupující potvrdí převzetí zásilky podpisem v dokladech dopravce, nebude brán na dodatečné stížnosti zřetel.

---

Vrácení zboží:

Kupující má právo v souladu § 53 odst. 7 obč. z. odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, pokud byla smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku. Rozhodne-li se spotřebitel využít tohoto práva, musí odstoupení od smlouvy doručit prodávajícímu nejpozději do 14. dne od převzetí věci.

---

Zboží je kupující spotřebitel povinen vrátit úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, pokud možno včetně originálního obalu , ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal. V případě, že bude vrácené zboží nekompletní či poškozené, může prodávající vrácenou kupní cenu snížit o tomu odpovídající částku (v souladu s § 458 odst. 1 obč. z.). Peníze za vrácené zboží budou kupujícímu spotřebiteli vráceny do 30 dnů od účinnosti odstoupení od smlouvy kupujícího.

Poštovné za návrat zboží zpět na adresu e-shopu hradí zákazník.

---

Reklamační řád

Reklamační řád je vydán v souladu se zákonem č. 40/1964 Sb, Občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.

1. Zákazník je povinen zkontrolovat při přebírání zboží, zda obal není porušen a zboží poškozeno či odcizeno. V případě, že ano, musí na místě sepsat se zástupcem pošty protokol o poškození balíku a dohodnout se s ním na dalším postupu. Odpovědnost za poškození zboží dopravou nese plně dopravce. Zároveň musí zákazník neprodleně informovat prodávajícího o vzniklém problému.

2. Zákazník může uplatnit reklamaci prostřednictvím emailu nebo telefonicky sdělit, že bude zboží reklamovat. Poté zboží řádně zabalit a zaslat na adresu prodávajícího. Tento postup výrazně urychlí celý reklamační proces. K reklamovanému zboží musí zákazník přiložit písemné sdělení o důvodu uplatňování reklamace, doklady o zaplacení (fakturu) a záruční list (v případě, že byl u zboží přiložen).

3. Zboží, které posíláte k reklamaci, NIKDY nezasílejte na dobírku.

4. Reklamace bude vyřízena v zákonem stanovené lhůtě 30dnů, pokud se prodávající nedohodne se zákazníkem jinak. Veškeré vyřizování reklamací se drží platných zákonných norem.

5. Zákazník je povinen se s reklamačním řádem seznámit. Nákupem zboží potvrzuje souhlas s tímto reklamačním řádem a zavazuje se jím řídit. Prodávající si vyhrazuje právo na změny tohoto reklamačního řádu bez předchozího upozornění.

Ochrana osobních údajů:
1. V případě, kdy Zákazník v rámci Obchodu, zejména při vyplňování a zasílání Objednávky prostřednictvím
objednávkového elektronického systému Obchodu, bude žádán o poskytnutí osobních údajů uvedených v tom
kterém formuláři či Objednávce, bere Zákazník na vědomí, že není povinen takové údaje poskytnout a jejich
poskytnutí je tedy zcela dobrovolné.
 2. V případě neposkytnutí žádaných osobních údajů Zákazníkem však není Prodejce povinen přijmout Objednávku,
přičemž s ohledem na objednávkový elektronický systém Obchodu může být další pokračování neúplně vyplněné
Objednávky automaticky zastaveno či ukončeno.
 3. V případě, že se Zákazník dobrovolně rozhodne poskytnout své osobní údaje Prodejci, bere Zákazník na vědomí, že
dobrovolně poskytuje své osobní údaje v rozsahu uvedeném v konkrétním formuláři či Objednávce Prodejci.

4. Nakládání s osobními údaji ze strany Prodejce se řídí pravidly:

Účel a způsob zpracování osobních údajů
Vaše osobní údaje zpracováváme několika různými způsoby a pro odpovídající účely:
Nákup a prodej zboží a služeb na https://www.mydlarnasiva.cz
Abychom mohli zprostředkovat vaši objednávku potřebujeme znát a dále zpracovávat vaše osobní údaje. Tyto údaje zpracováváme výhradně za účelem zprostředkování uzavření kupní smlouvy a právním základem takového zpracování je tedy plnění kupní smlouvy.
Tyto osobní údaje od vás získáváme výhradně na základě vaší registrace na e-shopu, případně vyplněním vašich údajů na webové stránce s nákupním košíkem.
Doba zpracování těchto údajů je po dobu vyřizování objednávky plus dobu minimálně 3 nebo 10 let, neboť tak nám to přikazuje daňový zákon.
Marketingová komunikace
V případě, že nám udělíte souhlas, budeme vaše osobní údaje (e-mailovou adresu) využívat pro zasílání novinek o výrobcích, zboží, akčních cenách a novinkách na. V žádném případě nebude vaše e-mailová adresa předána třetím stranám a váš souhlas se zasíláním marketingových sdělení můžete kdykoliv a s okamžitou platností odvolat. Kontak je na e-shopu.
E-mailová podpora
V případě, že nás kontaktujete na některém z našich kontaktních emailů nebo pomocí kontaktního formuláře, můžeme vás požádat o poskytnutí jednoznačných identifikačních informací, které poslouží k ověření oprávněnosti vašeho požadavku. E-mailovou komunikaci s vámi archivujeme. Právním základem takového zpracování je náš oprávněný zájem.
Telefonická podpora
V případě, že nás kontaktujete na některém z našich kontaktních telefonních čísel, na začátku hovoru vás můžeme požádat o poskytnutí jednoznačných identifikačních informací, které poslouží k ověření oprávněnosti vašeho požadavku. Právním základem takového zpracování je náš oprávněný zájem.
Cookies
Při používání našich internetových stránek může docházet ke zpracování vašich osobních údajů prostřednictvím cookies.
Vaše práva jako subjektu údajů aneb co dělat, když chci své osobní údaje smazat nebo upravit
Pokud si přejete uplatnit níže uvedená práva a/nebo získat příslušné informace, můžete tak učinit rovnou přihlášením se do svého zákaznického účtu na stránkách. Pokud u nás nemáte vytvořený účet a provedli jste nákup bez registrace, ale přesto byste rádi uplatnili některé z níže uvedených práv k ochraně svého soukromí, můžete nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu info@mydlarnasiva.cz.
Pro přihlášení ke svému účtu potřebujete své přihlašovací údaje (uživatelské jméno/e-mail a heslo). Pokud budete svá práva uplatňovat jiným způsobem, můžeme vás požádat o poskytnutí jednoznačných identifikačních informací, která poslouží k ověření oprávněnosti vašeho požadavku. Odpovíme vám do 1 měsíce po obdržení vaší žádosti, přičemž si však vyhrazujeme právo tuto lhůtu prodloužit dle technické a časové náročnosti vašeho požadavku.
V souladu s platnými právními předpisy máte právo požadovat přístup ke svým osobním údajům, které jako správce osobních údajů zpracováváme, právo na jejich opravu nebo vymazání. Můžete také kdykoliv vzít zpět souhlas se zpracováním některých osobních údajů (např. údajů k marketingovým účelům), který jste nám poskytli.
Jaká jsou tedy vaše práva?
Vymazání vašich osobních údajů
Kdykoliv nás můžete požádat o vymazání vašich osobních údajů. Pokud nás oslovíte s takovou žádostí, smažeme bez zbytečného odkladu všechny vaše osobní údaje, které máme, pokud však vaše osobní údaje nepotřebujeme pro plnění smluvních a zákonných povinností či ochranu našich oprávněných zájmů, jak jsou popsány výše.
Zrušení účtu nakupujícího
  1. Pokud nakupující provedl objednávku, jeho údaje týkající se objednávky jsme povinni uchovávat po dobu minimálně 10 let od zrušení účtu.
  2. Pokud nakupující neprovedl žádnou objednávku jeho data mohou být na jeho žádost smazána s výjimkou těch údajů, která se týkají účelů zajištění bezpečnosti provozu systému a sítě (IP adresa).
Oprava vašich osobních údajů
Máte právo na opravu svých osobních údajů. Pokud máte účet na stránkách https://www.mydlarnasiva.cz, můžete tyto údaje upravit přímo po přihlášení do svého účtu. Některé údaje není možné opravit přímo (například údaje uvedené na faktuře), pak nás prosím kontaktujte prostřednictvím e-mailu info@mydlarnasiva.cz.
Odvolání platnosti souhlasu
Udělený souhlas ke zpracování některých osobních údajů (např. údajů pro marketingové účely) můžete kdykoliv odvolat bez uvedení důvodů. Berte prosím na vědomí, že odvolání vašeho souhlasu nemá vliv na zákonnost jakéhokoliv zpracování prováděného na základě dříve uděleného souhlasu.
Vaše další práva
Vezměte prosím na vědomí, že podle zákona o ochraně osobních údajů máte, kromě výše jmenovaných, také právo:
  • požadovat po nás informaci, jaké vaše osobní údaje zpracováváme
  • požadovat po nás vysvětlení ohledně zpracování osobních údajů
  • vyžádat si u nás přístup k těmto údajům
Naši zpracovatelé osobních údajů
Zpracování osobních údajů je prováděno mojí osobou, osobní údaje však pro nás mohou zpracovávat i tito zpracovatelé:
  • Google LLC, Mountain View, CA 94043, Spojené státy americké - anonymní statistika přístupů Google Analytics a služba reCaptcha
  • Rpic s.r.o. - účetní společnost
  • Zásilkovna – dopravce balíků
  • Česká pošta – dopravce balíků
  • ComGate Payments, a.s.
    Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
  • případně další poskytovatelé zpracovatelských softwarů, služeb a aplikací, které však v současné době nevyužíváme.
Zabezpečení dat
Vaše data ukládáme výhradně na serverech v datacentru https://www.wedos.cz.
Při přenosu dat a souborů používáme zabezpečeného protokolu HTTPS. Dodržujeme nezbytná a přiměřená technická a organizační opatření pro zajištění bezpečného uložení těchto dat.

---

Závěrečná ustanovení:

Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou platné a účinné od 28.12.2017 a ruší předchozí znění VOP. Prodávající si vyhrazuje právo změnit VOP bez předchozího upozornění.